CRITERIS D'AVALUACIÓ A PRIMER

 
  1. Escoltar amb silenci i atenció les audicions, interpretacions i explicacions (tant de la professora com de la resta de companys) i si cal prendre apunts.
  2. Respectar tot el fet musical, acceptant-ne els estils i interpretacions diferents.
  3. Portar el material necessari per fer música i  tenir–ne cura. (llibre, flauta, ...)
  4. Realitzar i participar activament amb esforç i interès en les tasques encomanades: interpretació, audicions, treballs.... i presentar-les puntualment.
  5. Adaptar-se als treballs i les interpretacions en grup.
  6. Respectar les normes i col·laborar per aconseguir un bon clima de convivència  i treball a classe.
  7. La nota de trimestre es la ponderació de:
  • 10% Activitats a classe, seguiment i revisió de la realització de les tasques.
         Caldrà presentar un dossier amb les activitats corregides i els apunts 
         passats a nét de cada unitat.
         No fer els deures tres vegades penalitza amb un 1 punt la nota
         d’aquest apartat.
  •  20% Flauta i activitats d’interpretació  (es valora especialment l’esforç i l' interès, encara  que el resultat final no sigui suficient, cal demostrar que has practicat i t’has esforçat)
        No portar la flauta tres vegades penalitza amb un 1 punt la nota d’interpretació
  • 20% Nota de treballs en grup
  • 30% Nota dels controls  (un per unitat i un trimestral)
  • 20% Nota d’actitud
La ponderació dels treballs i els controls pot variar lleugerament, segons els continguts treballats al llarg de cada trimestre.

Tot i que el promig sigui aprovat , si un alumne no ha presentat els treballs i dossier de les unitats treballades es considerarà suspès, fins que no se solucioni el problema.
 
  1. En el cas de suspendre algun trimestre o tota l’assignatura, es podrà recuperar a l’última avaluació del curs,  mitjançant una prova i /o treball. La qualificació màxima en aquest cas serà sempre Suficient.
  2. Si tot i això, la mitjana de l’avaluació final és Insuficient, caldrà  realitzar una sèrie d’activitats i /o treballs que permetin recuperar la matèria al setembre .